<-اخبار بارسا-> href="http://newsofbarcelona.loxblog.com/rss.php" />
کریستیانو رونالدو:تیمی فوق العاده و یک سرمربی خوب 

به نام آنچلوتی داریم



کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید درگفتگو با برنامه ایل سینیوری دل کالچو که از شبکه اسکای ایتالیا پخش می شود در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال صحبت کرده
 

این گزیده ای از صحبت های رونالدوست:

 

 لادسیما: فتح دهمین قهرمانی اروپایی (لادسمیا) نباید برای ما تبدیل به یک عقده شود. هواداران و ما بازیکنان مدتهاست منتظر فتح لادسیما هستیم. رئال مادرید باید همیشه به تلاش برای فتح دهمین قهرمانی اروپایی اش فکر کند ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزو و خواسته خیلی تیمهاست. من مطمئنم که امسال می تواند سال محقق کردن این خواسته باشد. ما تیمی فوق العاده و یک سرمربی خوب به نام آنچلوتی داریم که در کنار همه چیز،خوش شانس هم هست.امیدوارم که بتواند نشان دهد که این شانس با ماست

 

فتح دومین توپ طلا: اصلا توقعش را نداشتم که توپ طلا را ببرم. لحظات بی نظیری برایم بود. به ویژه وقتی که پسرم همراه با من برروی سن آمد. اشک هایم حکایت از احساسات درونم داشت. درعین حال اشک شادی هم بود که به خاطر تجربه آن شب مملو از احساسات سرازیر شده بود.آن اشک ها، اشک های صادقانه وشفاف یک انسان عادی بود. در طول مراسم کمی عصبی بودم. تا قبل از آنکه نام برننده مشخص شود، همه چیز مبهم بودودرعین حال کلی حس کنجکاوی داشتم. شنیدن نام من به نوعی حس آزادی بود. یک نفس عمیق کشیدم و مملو از احساسات شدم. واقعا تقعش را نداشتم ولی درنهایت نمی توانستم احساسات شادی درونم را ابراز کنم. توپ طلا بزرگترین جایزه و ثمره تلاشهای فردی برای هر بازیکنی است. انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن دنیا حس بی نظیری است.  من دوبار این حس را تجربه کرده ام و باید ببینیم که در اینده چه خواهدشد

 

 بالوتلی: من شخصا او را نمی شناسم و کارهایی که در خارج از زمین انجام می دهد هم چندان توجهم را جلب نمی کند . به نظر بازیکن خوبی می رسد که قادر است رد پایش را در میلان و تیم ملی ایتالیا برجای بگذارد و نشان داده که مهارت خوبی دارد

 

لیگهای اروپایی: من صادقانه می گویم؛ زیاد از لیگ ایتالیا خوشم نمی آید و با دقت چندانی لیگ ایتالیا را دنبال نمی کنم.هرچند که می دانم سطح فوتبال در لیگ ایتالیا خیلی بالاست. آنها همیشه در عرصه بین المللی و اروپایی جزو بهترین ها هستند  و نماینده های زیادی در جامهای جهانی و رقابت های اروپایی دارند. من نمی گویم که لیگ ایتالیا لیگ بدی است ولی مرا جذب نمی کند.من بازیهای زیادی از لیگ ایتالیا را تماشا کرده ام ولی به نظرم هیجان انگیز نمی آید. درلیگ ایتالیا تیم های خوب و بازیکنان خوبی هستند ولی من طرفدار لیگ برتر یا لالیگاهستم.شاید یک روز نظرم عوض شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: